.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومين جشنواره مطبوعات مازندران پايان يافت

محمد اسماعيل امامزاده روز سه‌شنبه در مراسم پاسداشت روز خبرنگار و اختتام ششمين نمايشگاه و دومين جشنواره مطبوعات مازندران در ساري افزود: متوليان امور بايد با فكر و انديشه براي رفع مشكلات اقتصادي اصحاب قلم همت كنند.

وي از نويسندگان و رسانه‌هاي خبري بعنوان فرهنگيان و اصحاب قلم در جامعه ياد كرد و اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه كه مصادف است با سالروز شهادت "محمود صارمي" خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، مسوولان به نداي خبرنگاران توجه كنند و بصورت راهبردي مشكلاتشان را حل كنند.
او ادامه داد: بسياري از مشكلات فعلي خبرنگاران اين استان ناشي از فشار اقتصادي بوده و كه خود مانعي براي رسيدن به اهداف و وظايفشان در امر اطلاع رساني مي‌شود.
وي گفت: به رغم مشكلات اقتصادي، خبرنگاران نشريات، هفته‌نامه‌ها و نمايندگان روزنامه‌هاي كثيرالانتشار با تمام توان و عشق و علاقه همچنان در امر اطلاع‌رساني و نيز براي توسعه مازندران از هيچ كوششي دريغ نمي‌ورزند.
وي همچنين افزود: در دومين جشنواره مطبوعات استان ? ???خبرنگار ? ????اثر خود را به دبيرخانه ارايه دادند و نيز در ششمين نمايشگاه خانه مطبوعات مازندران ? ???نشريه، هفته‌نامه و روزنامه مجموعه فعاليتهاي خود را در ???? غرفه در محل مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي ساري عرضه داشتند.
در اين مراسم به تعدادي از خبرنگاران، گزارشگران، نويسندگان، عكاسان و تيترپردازان جوايزي اهدا شد. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.